lørdag 20. juli 2013

Grillhytte

 I fjor bestilte me ei grillhytte i lag med foreldra til Jan Magne.
I haust vart golvet støypt og no i vår vart store delar av grillhytta sett opp.
I går fekk Dag, svogeren til Jan Magne, og Jan Magne grillen på plass.
Oddgunn, yngste søstra til Jan Magne, og Torunn var med som motivatorar og fekk den aller siste finnishen lagt over hytta så då var det duka for ei lita innviing før Oddgunn og co reiste heim att i dag.
Hans er bortreist denne veka, men kjem heim att i kveld, så det får bli ei ny innviing når han er heime.
Biletet over er tatt no i føremiddag. Det ser ut til at det fine veret, som yr har lovd, faktisk kjem.

Dag hadde med 3 pølser som me delte broderleg. :)

Frida (datra til Oddgunn), Dag (mannen til Oddgunn), Håvard og Jan Magne nyter pølser, brus, kaffi og snop i grillhytta. Det vart godt og varmt og me håpar på mange slike koselege samlingar her.

Kjellaug (mor til Jan Magne) og Oddgunn.

Scott og Tassen (Oddgunn og co sin hund) er sjølvsagt med.

Håvard har bygd traktoren som han sit og held på.
Ein technic traktor med ei rakerive bakpå.

Ein avslappa bonde.

Sotus vågde seg til slutt inn i varmen han og.
Hytteboka er skriven i og grillhytta er offisielt innvia.

Dei siste dagane har det regna mykje. Me har fått ut møk på det me rekk med kanon, men det er og ein del områder me ikkje rekk med berre kanona og her må me ut med Doff´en og bladspreiaren. Me håpar det tørkar opp litt snart så me får ut resten. Kanskje Jan Magne får køyrd ut litt kunstgjødning i kveld. Medan regnet har sipa ned har ein del førefallande arbeid blitt gjort, og det er no godt det og.

3 kommentarer:

  1. Eg er grønn av misunnelse.....
    Klemmer fra Nunne, alias Gunnlaug <3

    SvarSlett
  2. Er det slutt på at bøndene handlar inn strø og for ilag? Garden din sel vel for å tena penger, og du skor deg på andre bønder som treng dette?

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager seint svar.
      Eg har prøvd fleire gongar å gå i lag med fleire og kjøpe inn fôr og strø, utan hell. Difor starta eg å ta inn litt fôr og strø, og trudde i grunn ikkje at det skulle bli så mykje salg av det. Eg brukar mykje strø sjølv og litt fôr. Sidan eg har starta å selge har eg fått prisane ned og ligg dermed ein del lågare enn andre forhandlarar og det fører og til at bøndene tener pengar på det. Sjølv har eg ikkje så mykje att på kvart lass, og enkelte økonomar meiner eg bør ta meir, men eg prøver å halde det lågast mogeleg. I hovudsak sel eg mest til hesteeigarar.

      Slett